Мемлекеттік қызметтер

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі «Бала тууды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу»   114 KB
Жергілікті мемлекеттік орган көрсететін мемлекеттік қызметтер   141 KB
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы   125 KB
Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер тiзiлiмiн бекiту туралы   1.3 MB
Жергілікті мемлекеттік орган көрсететін мемлекеттік қызметтер    
Электронды мемлекеттік қызмет көрсетулер    
Мемлекеттік қызметтерді алу нұсқаулықтары    
Органмен рұқсат беру әрекеттерінің жүзеге асырылу тәртібі    
Қоғамдық қол жеткізу пункті    
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын талқылау    
Видеоролик   13.7 MB
Көтерме жәрдемақы түрінде ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну бизнес-процесінің анықтамалығы   118 kB
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобасын жария талқылаудың аяқталуы туралыесеп «Жерлеуге арналған біржолғы төлемді тағайындау» 31.03.2015 *.doc 58,0 kB
Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын ішкі бақылау нәтижелері бойынша жергілікті атқарушы органның есебі    
       

 

ХҚКО тұтынушыларын «Элетрондық үкімет» порталымен жұмыс істеуге шақыру

ХҚКО тұтынушыларын «Элетрондық үкімет» порталымен жұмыс істеуге шақыруҚазақстан Республикасының элетрондық үкіметті қалыптастыру мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың бастамасы бойынша қолға алынды. Е-үкіметті енгізу бағдарламасы 2004 жылғы 10 қарашада Президенттің жарлығымен бекітілді. 2006 жылдың сәуір айында «электрондық үкіметтің» www.egov.kz порталы іске қосылды.

2006 жылдан бастап Қазақстан элетрондық үкіметті дамытудың үш кезеңін өткерді (ақпараттық,интерактивтік, транзакциялық) және қазіргі күні дамудың төртінші кезеңінде.

Бірінші кезең- ақпараттық. Бұл кезеңде порталды ақпараттық ,контекстпен толтыру жұмыстары жүргізіліп,портал іске қосылды.

Екінші кезең- интерактивтік. Бұл кезеңде мемлекеттік қызметтерді интерактивті режимде ұсыну мүмкіндіктері іске қосылды. Азаматтар қажет анықтамаларды мемлекеттік органдарға бармай-ақ, ұзын –сонар кезекте тұрмай-ақ санаулы минут ішінде электрондық нұсқада алу мүмкіндігіне ие болады.

Үшінші кезең- транзакциялық. Аталған кезеңде «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі іске қосылып,азаматтар салық түрлері мен мемлекеттік баж салығын,айыппұлдар мен бюджетке төленетін өзге де алымдарды онлайн тәртібінде төлеу мүмкіндігіне ие болды.

Төртінші кезең- «ақпараттық қоғам құру» кезеңі. Қазақстан Республикасының порталы дәл қазіргі уақытта осы кезеңді басынан өткеруде. Аталған кезеңнің мақсаты мемлекет пен азамат арасындағы қарым-қатынастың тиімді әрі жедел түрде жүруі үшін дамыған ақпараттық коммуникациялық ортаны қалыптастыру.

Электрондық үкімет порталында ұсынылған қызметтердің ішінде тұрғындар арасында ең көп сұрасынқа ие қызметтер: жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) мен оның техникалық сипаттамалары туралы анықтама,жылжымайтын мүліктің бар не жоқ болуы туралы анықтама,мекен-жай анықтамасы,салымшы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы мәлімет.
Қорытындылай келгенде қарапайым халыққа айтарымыз «Электронды Үкімет порталымен» жұмыс істеу өте тиімді, ыңғайлы және қолайлы. «ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының Зайсан аудандық бөлімінде үш өзін-өзіне қызмет көрсету секторы жұмыс істеп тұр. Электрондық Үкімет порталымен жұмыс істеуге барлық тұтынушыларды шақырамыз.

«Элетрондық үкімет» «Элетрондық үкімет»

«Элетрондық үкімет»
 
«Элетрондық үкімет»
 
«Элетрондық үкімет»

 

 ШҚО бойынша «ХҚКО» РМК филиалының Зайсан аудандық бөлімінің инспекторы
Сагинтай А 

 

 

Парақтар өзгертілді: 26-07-2017
*Имя: 
*E-mail: 
*Сообщение: 
 Поля отмеченные "*" обязательные для заполнения
*Проверка: 2+12=