Бос орындар

Зайсан ауданы бойынша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдар туралы мәлімет

Зайсан аудандық жер қатынастары бөлімі» ММ-нің Жетекші маманы, E-R-5 санаты

Ауданның жергілікті өкілді органына ҚР Жер заңдылықтарына сәйкес дайындалған жобаларды бекітуге енгізуді дайындау; Елді мекендер аумағының жер-шаруашылық орналастыру жобаларын әзірлеуді ұйымдастыру; Жер учаскелерінің меншік иелері мен жер пайдаланушылардың, сондай-ақ жер құқығы қатынастарының басқа да субъектілерінің есебін жүргізу; Пайдаланылмай жатқан және Қазақстан Республикасының заңнамасын бұза отырып пайдаланылып жатқан жерлерді анықтау; Жеке және заңды тұлғалардан бөлімге келіп түскен өтініштер мен сұраныстарға уақытында жауап дайындау; Облыстық жер қатынастары басқармасына ай сайынғы, тоқсан сайынғы және жылдық есептерді тапсыру; Мемлекеттік жер кадастрының автоматтандырылған ақпараттық жүйесінен қажетті мәліметтермен қамтамасыз ету; Аудандық жер комиссиясын өтініштерге байланысты мәліметтермен қамтамасыз ету;  Өз міндеттеріне қосымша уақытша жұмыста жоқ қызметкердің міндетін орындау.

«Дайыр ауылдық округ әкімінің аппараты»ММ-ныңжетекші  маман  Е-G-4 санаты

Өз құзыреті шегінде салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi жинауға жәрдемдеседi,  шаруа немесе фермерлік қожалықтарды ұйымдастыруға, кәсiпкерлiк қызметтi дамытуға жәрдемдеседi. Өз аймағында орналасқан барлық салық төлеушілердің, жеке кәсіпкерлердің,  және салық салуға қатысты обьектілердің есебін жүргізеді, аудандық кірістер бөліміне тіркелуін қамтамасыз етеді, салық түсімдерін экономика және қаржы бөліміне уақытында өткізеді. Алгоритм бойынша қосымша салық көздерін қарастыру, кәсіпкерлермен  меморандум жасау жұмыстарын  ұйымдастырады. Қолма-қол ақша түсімдерін түсіру, қадағалау және құжаттарын (келісім шарттар) дайындауды жүзеге асырады. Округтегі иесіз ғимараттармен және жаңа құрылыс обьектілерін тізімдеу, тіркету жұмыстарын ұйымдастырады.
Берілген коммуналдық мүліктің сақталуын қадағалайды. Қоғамдық, жастар ұйымдарымен тығыз байланыста жұмыс жүргізеді және бұқаралық спорттық іс шараларды өткізуді ұйымдастырады. Мемлекеттік сатып алу занына сәйкес ауылдық округі әкімі аппаратының жоспарын дайындайды және мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады.
Қазақстан Республикасының Заңнамаларына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

Зайсан  аудандық сәулет, құрылыс тұрғын үй  коммуналдық  шаруашылығы , жолаушы көлігі  және автомобиль жолдары  бөлімінің сектор меңгерушісі E-R-3 санаты

Бөлім басшысының  басшылығымен жұмыс істейді.     
Өзінің қызметі аясында  жоғары тұрған органдардың сұранысы  бойынша ақпарат береді. Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің және Шығыс Қазақстан облысы әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің, аудан әкімдігі қаулыларының, әкім шешімдерінің, өкімдерінің және тапсырмаларының орындалуын қамтамасыз етеді және оған бақылау жасайды.
Салынып жатқан  барлық құрылыс тардың  заңдылығын тексеріп , бақылау  жасайды , аталған  мәселелерге   қатысты бөлімге келіп түскен  жеке және  заңды тұлғалардың арыз  шағымдарын қарап , орындайды . Аудан көлемінде  сәулет  қала құрылысы  және құрылыс субъектілерінің «Қазақстан Респуликасындағы сәулет, қала құрылысы  және құрылыс  қызметі туралы»  Қазақстан Респуликасының Заңын ұстануын  қадағалайды . Базалық деңгейдегі  мемлекеттік қала құрылысы кадастрын жүргізуге қатысады.  Әзірленіп бекітілген  бас жобаларға сәйкес  әкімшілік- аймақтық  бірліктің территориясын  қала құрылысы  үшін игеру  кезінде  мемлекеттік  нормативтердің, өзге де жобалық  құжаттамалардың талаптарының  сақталуына мемлекеттік бақылауды  қамтамасыз етеді . Ауданның  жер қатынастар бөлімімен  бірлесе отырып  ауданның елді мекендерінде  құрылыс  және қайта  құру нысандарының құрылыс  алаңын  таңдау  комиссияның жұмысына қатысады.

Зайсан ауданы әкімі аппаратының жалпы бөлімнің бас маманы (E-4 санаты)

Бөлім басшысының басшылығымен жұмыс істейді. Аудан әкімі аппаратындағы құжаттау мен құжаттаманы басқару қызметін ұйымдастыру және ол жөнінде арнайы шаралар белгілеп, қала, ауылдық округі әкімдері аппараттарына, бөлімдерге іс жүргізу жөнінде методикалық, практикалық көмек береді, құжаттардық сақталуын қамтамасы етеді.  Аудан әкіміне, оның аппаратына жоғары тұрған мемлекеттік басқару органдарынан, мекемелерден және жалпы хат алысушылардан келіп түскен хаттардың уақытында орындаушыларға жеткізілуін ұйымдастырады, бақылайды. Барлық факспен және почтамен келген құжаттарды электрондық құжат айналым жүйесіне енгізу, бақылау жүргізу Жалпы  бөліміндегі және аппараттағы бақылаудағы құжаттармен жұмыс істейді. Кіріс құжаттарын электронды құжатайналым жүйесіне енгізеді. Құжат айналымы туралы мәліметтер базасын қалыптастырады және түзетеді. Жалпы  бөлімі мен аудан әкімі аппаратының құрылымдық бөлімдері және қала, ауылдық округі әкімдері аппараттарымен арадағы байланысты жүргізеді. Аудандық дербес бөлімдердің «Электронды құжатайналым» жүйесінің жұмысын қамтамасыз ету. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тексеріп,  жауаптар әзірлейді. ИСО 9001/2000 сапа менеджменті жүйесінің аудиторлық ісін жүргізу. Аудан әкімінің аппаратына келген құжаттардың мерзімінде орындаушыға жеткізуді және орындалған тапсырмаларды тиісті органдарға жеткізуді ұйымдастыру.  Заңдарға сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

Зайсан ауданы әкімі аппаратының инспекторы аудан әкімінің кеңесшісі (Е-3 санаты)

Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің, облыс әкімінің, аудан әкімінің, аудан әкімдігінің актілерін және тапсырмаларын орындауды ұйымдастыру, дайындау және бақылау .Облыс әкімі аппаратының тиісті бөлімдерімен, аудандық мәслихатпен, қала, кенттер, ауылдық округтер әкімдерімен аудан әкімі аппаратының ұйымдастырушылық байланысын қамтамасыз етеді. Оларды есепке алу, бақылауды жүргізеді, жинақтау материалдарын қалыптастырады. Аудандық іс-шаралар жоспарының орындалуын үйлестіреді. Аудан әкімінің хаттамалық тапсырмаларының орындалуына бақылау жасайды. Құқық қорғау органдармен, кәсіпкерлермен және де басқа да ведомствоаралық қатынастарды үйлестіреді. Ауданның әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштеріне бақылау жасайды, аталған көрсеткіштерді жоғарлату мақсатында іс-шараладың орындалуын үйлестіреді, бақылайды.

«Зайсан ауданы  әкімінің аппараты» ММ төтенше жағдай бойынша - бас маман  (E-4 санаты)
Төтенше жағдайлардың алдын - алудың қамтамасыз ету. Ауданның апатты-құтқару қызметтерінің және азаматтық қорғаныс құрылымдарының құтқару және басқа шұғыл жұмыстарын жүргізуге даярлық жасау және қамтамасыз ету, халықты, барлық деңгейдегі басшыларды, апатты-құтқару қызметі мен азаматтық қорғаныс құрылымдарын оқыту. Төтенше жағдайлар туындаған жағдайда халықты ақпараттандыруды және ескертуді қамтамасыз ету.
Аудан әкімінің қабылдау бөлмесіндегі аппараттың және дербес құрылымдық бөлімшелердің қызметкерлерінің кезекшілігін ұйымдастыру. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қолданыстағы заңдылыққа сәйкес қарап жауаптар әзірлейді. Бөлімге келіп түскен құжаттардың орындалуын қамтамасыз етеді. Заңдарға сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

«Шілікті ауылдық округі әкімінің аппараты» ММ жетекші маман -есепшісі  (E-G-4 санаты)
Қазақстан Республикасының Қаржы Министрлігі мен қазынашылық департаменті бекіткен Ереже мен нұсқауға сәйкес ауылдық округ әкімі аппаратындағы бухгалтерлік есеп жұмыстарын жүргізеді. Бюджеттік қаржыны мақсатты, тиімді игерілуін қамтамасыз етеді. Жергілікті қоғамдастық жиналыста бекітілген жергілікті өзін-өзі басқарудың жоспарындағы ақша түсімдері мен шығыстарының есептілігін жүргізеді. Жергілікті маңызы бар мәселелерді шешуге бөлінген бюджет қаражатын және жергілікті өзін-өзі басқарудың кіріс көздерін тиімді пайдалану жөніндегі ұсынымдарды қарау нәтижелері туралы негізделген қорытындыны жасап жоғары тұрған әкімдіктің қарауына ұсынады. Бухгалтерлік құжаттардың сақталуын және құпиялылығын қамтамасыз етеді. Бюджеттік бағдарламалар мен ұзақ мерзімді жоспарлар, бюджеттің өзгеруіне байланысты өзгерістер мен толықтырулардың есептіліктерін жасап, әкімдікте бекітуге ұсынады. Қазынашылық, салық, статистика, қаржы, экономикаға байланысты қаржыландыру, есептілік жұмыстарын атқарады.

«Қарабұлақ ауылдық округі әкімінің аппараты» ММ бас маман -есепшісі  (E-G-3 санаты)
Қазақстан Республикасының Қаржы Министрлігі мен қазынашылық департаменті бекіткен Ереже мен нұсқауға сәйкес ауылдық округ әкімі аппаратындағы бухгалтерлік есеп жұмыстарын жүргізеді. Бюджеттік қаржыны мақсатты, тиімді игерілуін қамтамасыз етеді. Жергілікті қоғамдастық жиналыста бекітілген жергілікті өзін-өзі басқарудың жоспарындағы ақша түсімдері мен шығыстарының есептілігін жүргізеді. Жергілікті маңызы бар мәселелерді шешуге бөлінген бюджет қаражатын және жергілікті өзін-өзі басқарудың кіріс көздерін тиімді пайдалану жөніндегі ұсынымдарды қарау нәтижелері туралы негізделген қорытындыны жасап жоғары тұрған әкімдіктің қарауына ұсынады. Бухгалтерлік құжаттардың сақталуын және құпиялылығын қамтамасыз етеді. Бюджеттік бағдарламалар мен ұзақ мерзімді жоспарлар, бюджеттің өзгеруіне байланысты өзгерістер мен толықтырулардың есептіліктерін жасап, әкімдікте бекітуге ұсынады. Қазынашылық, салық, статистика, қаржы, экономикаға байланысты қаржыландыру, есептілік жұмыстарын атқарады.

 

Парақтар өзгертілді: 16-08-2017